keskiviikko 4. heinäkuuta 2007

7 faktaa

Tellu-Tellervo haastoi kertomaan itsestäni 7 faktaa ja haastaa 7 bloggaajaa mukaan.



Tässäpä näitä lyhyen kaavan mukaan



1. Minimimmi kaikinpuolin: pituus runsas puolitoistametriä, painoindeksi <>

2. Olen länsisuomalaisen suorapuheinen, savolainen small-talk ei onnistu, jos joku asia täytyy saada hoidettua nopeasti.


3. Olin nuorena vakaasti päättänyt, että en koskaan halua pääkanpunkiseudulle. Täällä sitä ollaan oltu jo kohta 15-vuotta. Ei koskaan kannata sanoa ei koskaan.


4. Käsitöiden lisäksi harrastan puutarhanhoitoa, aerobickia, golfia ja lukemista.


5. Masennun aina kenkäkaupoissa. Kokoni on 35 ja pääsääntöisesti kengät alkavat 36:sta tai 37:sta. Minut näkeekin usein sovittelemassa lasten kenkiä.


6. Äitini on innostanut ja kannustanut minua käsitöiden pariin, ja opettanut lähes kaikki käsityön perustaidot (neulominen, kutominen, virkkaus, ompelu).


7. Tällä hetkellä olen täysin hurahtanut kasvivärjäykseen.



Niin monta henkilöä on jo haastettu, että en itse haasta ketään, vaan annan halukkaille vapaat kädet ottaa haaste vastaan.

1 kommentti:

Kaisa kirjoitti...

Voi miten lohdullista, että muillakin on ongelmia kenkäkaupoissa! Kun Pietarissa päädyin kokoja 32-45 myyvään kenkäkauppaan, olin seota - nehän pysyvät jalassa!!